Helgen 16-17 maj

For från Villis halv sju på lördag morgon ner till Sundsvall. Var framme
där vid elva ca. Började då med att kolla efter ett matställe. Så vi kunde
äta lite innan vi började våran shoppingdag nr 1.

Jag och Anneli vi var hela lördagen på Birsta City. Innan vi skulle in till
hotellet vi skulle sova på så gick vi igenom IKEA en snabbis. När vi kom
till hotellet gick vi till rummet vi skulle ha och la bort sakerna. Sen spelade
vi biljard och när kl närmade sig åtta bänkade vi oss vid tv  för att se på
Robinson och sen Eurovision Song Contest.


 


Dålig bild men vi hade bänkat oss framför tv här iallafall.

Inköpen för mig denna dagen bestod mest utav kläder till Leo. Hittade hur
många fina bodys som helst och så två byxor. Köpte även en tröja till mig själv.
Och lite annat smått och gott.



På söndagen blev det först en rundtur på Birsta City och sen gjorde vi IKEA.
Idag i lite lugnare takt. Riktigt tittade igenom det. Och där blev det även inköp.
Mycket till Leo. Bla en barnmatstol, badbalja och en potta. Sen en massa
småplock som jag tyckte behövdes. Jo och så köpte jag en matta eller vad
man nu ska säga. För att ha under kontorsstolen vid datorn.



När vi gjort IKEA gick vi till bussen och lastade av oss alla sakerna.
När det var gjort begav vi oss tillbaka till Birsta city. Skulle se på
Måns Zelmerlöv. Han var riktigt bra. Har inte gillat han men när man nu
fick se han live fick jag en helt annan uppfattning om han. Han sjunger
ju bra killen tänkte jag ;) Ställde oss sen i kö för att kanske få en autograf.
Men då behövde man köpa en skiva för att få signering. Men kom ändå
upp till han. Sa vi skulle ta kort och då frågade jag om han inte kunde skriva
en kråka ändå. Visst sa han vars ska jag skriva :D Gissa om managern
hans blev sur ;) Så sur hon blev :) haha.



Jag se väl inte klok ut men han e ju snygg ;)

Tog det sen mest lugnt efter vi hade haft det lilla roliga med att se på Måns.
Gick och åt lunch/middag uppe på IKEA. Sen blev det bara till att packa in sig
i bussen kl fem och börja åka hemåt. Det kändes riktigt skönt. Var hemma 
efter halv tio i Skansholm igen. 

Kan ju tillägga att det var strålande väder hela helgen där nere :D
 


Kommentarer
Postat av: anneli

Det va roligt att få fara i väg att shoppa =) himla snygg han är måns och bra live ..kram

2009-05-18 @ 18:16:41
URL: http://beautifulstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0