Lördag 23 maj

Idag var det en lugn hemmadag.

Mona och Hasse kom upp på morgonen och hälsade på.
Dom kom på motorcykeln. Dom var här ett ganska bra tag.
Sen kom Stina också vid tolv. Hon var här till tre hon. Gjorde
lite smått och gått både här ute och uppe hos mamma och
pappa medans hon var här. Var så fint väder ute så.

Sen närmade det sig middagstid. Slängde in en kycklinglåda
i ugnen och väntade på att den skulle bli klar. Åt sen då och
sen blev det slappa.

Peter la Leo halv åtta och jag skyndade mig att duscha. Skulle
ju skynda mig bli klar till Robinson. Och nu sitter vi då och ser på
det. Fast just nu är det dock reklam. Så skyndade mig hit och skrev
några rader. Nu börjar det snart. Avslutar med en bild på prinsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0