Lördag 30 maj

Gick upp till mamma på morgonen. Vid halv tio ca. Spelade melodi-
krysset och innan vi sen for på Villis hann jag gå ner till oss igen och
betala räkningarna och mamma hon gav Leo lunch.

Väl då nere på samhälle for vi till inlandsmässan. Var där till efter fyra ca.
Medans vi var där agerade jag och Peter parkeringsvakt och Lina hon tog
Leo i vagnen och gick en runda där inne. Då dom kom ut gick jag och Peter
in och gick en sväng. Åt lite mat och gick och köpte en ballong till Leo. En
stor ballong blev det :)



När vi kom hem packade vi först ur bilen och gick sen upp till mamma. Skulle
grilla ikväll. Kom hem för en timme sen ca. Badade Leo och nu är det full fart
för han på golvet.



Ska skynda mig nu och gå och ta på mig pyjamas. Är ju final i Robinson 2009.
Tycker det är riktigt spännande nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0