Måndag 11 maj

Vaknade i vanlig ordning vid halv åtta på morgonen.
Gav Leo gröt och fikade själva och for sen ner till Granberget.
Jag och Leo var inne och Peter var ute och kapade ner träd.

Leo har inte varit riktigt på g idag. La han vid halv tolv ute i vagnen.
Bäddade ner han riktigt för det blåste så mycket. Och sen for jag
in på samhälle. Gcik och tränade och gick sen på apoteket och köpte
alvedon till Leo och en termometer. For sen och åt med Eva och Ida.
Blev Frasses. Kändes inte så nyttigt efter man hade tränat men gott var
var det ändå. Blev en kycklingburgare. Mums :) 

När jag kom ut till Granberget igen gick jag in och dammsugade lite och
bäddade sängar och plockade lite. Leo vaknade vid halv tre så tog tempen
på han då och den visade 39,1. Blev då en alvedon och så for vi hem. 

Väl hemma gjorde vi välling till Leo. För han ville då inte ha någon fast mat. 
Och jag kan förstå han. Har man så mycke feber och är trött och slö så. 
Gjorde sen middag till oss själva. Då jag ätit gick jag och gjorde mackor. 
Syjuntan skulle hit ikväll. Petere hade gjort en pitekaka till ikväll. Och nu har 
dom precis åkt hem.
 
Så nu blir det att byta om till pyjamas och sätta sig vid  tv en stund. Sen sova.
Känner själv att man e trött och slö. Har nog en förkylning som smyger sig på.
Har även haft ont i halsen både igår och idag. Hoppas bara man slipper snuva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0