Måndag 25 maj

Vad hände idag då.. Hmm..

Inget som är så speciellt. Har varit hemma hela dagen idag bara.
Peter for vid halv elva då hans pappa kom och hämtade honom.
Och sen var det ju bara jag och Leo kvar hemma. När jag skulle
lägga Leo gick jag en sväng så han somnade i vagnen. När
han väl hade somnat gick jag själv in och gjorde mig lunch, slappa
lite och sen bakade jag en kladdkaka.



Tog lite bilder på goungen idag också :)

Leos gammelmormor Siv och Ronald kom in som snällast precis
då han vaknade. Kl var då tre så Leo hade sovit i 3 timmar. Han
fick en jättefin tröja som hon hade stickat och ett par tjocksockar.

När dom åkt så gav jag Leo lite fika och sen var vi inne i vardagsrummet
tills Ante kom hem. Gjorde då middag. Leo fick äta först och sen vi två.
Gjorde potatisbullar. Är så enkelt att köpa frysta och bara slänga in dom i
ugnen en stund ;)

Och nu har Ante precis gått hem igen. Bad han komma ner och vakta
Leo medans jag duschade. Peter kommer ju inte hem ikväll utan sover
borta. För han skulle upp så tidigt och jobba. Så då är det tur att Ante finns :)



En till bild på goungen från idag :)

Å jag kan ju skriva att jag har varit riktigt duktig idag. Har tvättat två maskiner
och hängt upp dom. Har också hängt upp en ny gardin i köket, Ante hjälpte mig
då och så har jag startat en diskmaskin. Känner mig så duktig. Hehe.. 

Nä nu ha jag skrivit nog mycket tycker jag. Lyckas alltid skriva så långa inlägg. 
Men det få ni nog leva med ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0