Onsdag 20 maj

Passar på att skriva Grattis på födelsedagen Stina :D

Och då nu till onsdagen. For ner på Villis vid halv nio ca och har
sedan varit där hela dagen i princip. Har bla varit och handlat. Och
så har Eva varit med mig och Leo nästan hela tiden vi var nere.

For hem då Peter hade slutat och tog då även med oss Ante som
hade slutat skolan. Gjorde oss middag då vi kom hem och då allt
var bortdukat och så så blev det bara lugn och ro en stund.

Eva kom sen hit vid sex tror jag kl var. När kl närmade sig sju
gjorde vi iordning badet till Leo i hans nya balja :) Funka superbra.
Det är en bra balja för att det är glidskydd under den så den står
still och glidskydd så Leo sitter still :)

När då Leo hade badat klart blev det lite välling. Och nu är det full fart
på han igen. Nyss var han jätte trött men han ångrade sig tydligen.
Nu ikväll upptäckte jag att dom två framtänderna har spruckit fram.
Så nu blir det farligt ;)

Nä nu ska jag gå och vara social med Peter och Eva. Vi väntar på att
Stefan och Ante ska komma ner. Ska spela Sequense igen :) Hoppas
på vinst ikväll med ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack tack :)

2009-05-20 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0