Onsdag 27 maj

Har varit riktigt tråkigt väder ute idag. Ha regnat hela dagen.

For upp till mamma och pappa och lämnade Leo där idag.
Skjutsade sen ner Peter på samhälle. Sen kom Eva ner och
då for vi och gjorde stan ;) Köpte nå småsaker och kolla affärer.

Hon skjutsade tillbaka mig till taxi där Peter var vid två tror jag
kl var. Väntade då på att Peter skulle bli klar och sen for vi och
köpte mammas morsdagspresent :) Hämtade efter det Ante och
sen bar det av hem.

For upp till mamma och var där tills Leo vaknade. Blev även kvar
där tills det blev middag och åt då där :) Gick sen hem. Pappa
kom ner efter en stund och då körde han ner superbilen min och
jag körde opel. Ska besikta den snart så därför körde vi ner den så
det skulle vara gjort.

Och nu tänker jag gå till sängs. Har inte så mycket mer att gör nu så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0