Söndag 10 maj

For ner på Villis i morse efter tio. Skulle på kyrkan.
Hade fått ett papper i brevlådan om att det skulle vara
familjegudstjänst. Och dom som var döpta under 2008
skulle få en liten gåva. Så vi for på det vi :)



När vi hade varit där åkte vi hem igen. Har varit hemma
hela dagen. Bara tagit det riktigt lugnt. La Leo vid ett tiden
ungefär och sen sov han i 3,5 timme. Då slappade jag och
Peter bara. Är inte så ofta som lilla gubben våran sover så länge.

Då Leo hade vaknat halv fem så kom mormor och morfar, Eva
och Nicke hit. Grattade Peter i efterskott. Då dom åkt kom mamma,
pappa, Ante och Anna ner. Det blev en grill kväll ikväll. Jag och Peter
fixade maten för mamma jobba kväll. Så var enkelt för dom då att
bara komma ner hit då och äta. Och grilla är ju ganska så enkelt att
göra då man ha allt hemma :) Och så är det gott.

Och nu ska man se på tv en stund. Sen tänk då jag lägga mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0