Söndag 24 maj

Blev en lugn hemmadag idag med kan man säga.

Förmiddagen var hur lugn som helst. Det var först vid tolv
som vi börja röra på oss kan man säga. Gav Leo lunch då
och sen satte vi han i vagnen och gick bort till badplatsen vid
Göttisen (eller hur det nu stavas). Ante följde också med oss.



På vägen tillbaka somnade Leo så ställde han ute och så gick
jag och Peter in och gjorde oss nån lunch. La oss sen i soffan
och skulle se om det var nå intressant på tv. Tror båda två somnade.
Hehe. Var nog ganska trötta. Leo vaknade ju fem imorse så ingen
sovmorgon hade vi ju haft.

Sen vaknade då Leo fyra ca. Då hade han sovit i tre timmar. Fullt fart
blev det på han och pigg som bara Leo kan vara. Gav han middag
och gjorde sen middag till oss själv. När middan var avklarad satte
vi oss i bilen och for ner och handlade. Ante följde han med. På
hemvägen stannade vi hos mormor och morfar och hälsade på Anna.
Dom hade precis kommit hem från stugan. Och så tog vi mammas
bilbarnstol. Den är lättare att ha Leo i.

När vi kom hem blev det baddax för Leo. Peter badade honom och
jag gick ner i källaren och hämtade lakan och bytte i Leos säng.
När vi hade lagt ner han hörde jag efter en liten stund en busunge
som slog på väggen. Gick och kollade vad han gjorde och då hade
han ställt sig upp i sängen :) Första gången han gjorde det ikväll :)
Mamma blev stolt :)



Nä nu tycker jag att jag skrivit nog. Ska se på tv en stund nu tror jag
sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0