Tisdag 090505

Vaknade innan kl åtta. Gav Leo gröt, klädde oss och for ner på samhälle.
For på Stenmans och fikade och då vi var klar där så bar det av ut till
Granberget. Peter skulle fortsätta att fälla träd och hålla på ute där :)

For in till samhälle igen vid tolv. Käkade lunch på hotellet med farfar
Hasse. Och sen for vi in till Granberget igen. Leo var riktigt trött då så
packade ner han i vagnen och han somnade direkt. Jag åkte då tillbaka
in ocg tränade. Då jag kom tillbaka gick jag in och vilade. Leo vakna igen
halv fyra.

Vi for sen och handla vid fem och sen bar det av hemåt igen. Blev middag
och sen en massa mys med sötnosen. Och nu precis har vi lagt Leo. 
Ska nu bara springa och ta på mig pyjamas ochg sen är det tv som gäller. 
Som alltid på tisdagkvällar. 



Jag och Leo. 



Peter och Leo.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0