Tisdag 12 maj

Jo jag har tråkiga rubriker. Men orka inte skriva annat än dagens datum :p

Om idag då. Vaknade som vanligt, klädde oss, gav Leo gröt och sen ner
till Granberget. Peter har varit ute och kapat träd och jag och Leo har varit
inne. Leo har fortfarande feber så. Bäddade sen ner han i vagnen så han
fick sova en stund.

Han sov väl sen i två timmar ca. Jag och Leo var inne sen medans Peter
höll på en stund till ute. Jonathan hann också komma hem. Så vi två satt
och spela lite Mariokart Wii. Superkul :) Leo han titta på eller kröp en sväng.

Vid halv fyra for jag och Peter hem. Hämtade Ante också så han fick åka hem
med oss. Då vi kom hem blev det att göra lite middag och sen till att försöka
roa Leo. Och det resulterade i att det blev badar stund för lilleman. Och det tyckte
han var riktigt kul. Då han badat klart blev det välling och sen sängdags.



Men nu när han inte riktigt är kry så är han envis med att somna. Så får se hur
det går ikväll med den saken.

Jag och Peter ha då tänkt försöka se på Eurovision Song Contest semifinal 1 ikväll.
Får se om Sverige går vidare till finalen på lördag. Hoppas det. Tycker att Malena
Ernman
är en så duktig sångerska.  



Jaja nu orka ja inte skriva mer. Men blev en hel del ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0