Tisdag 19 maj

Blev en lugn dag idag med. Jag skjutsade bara ner Peter på
samhälle på morgonen. Leo var uppe hos mamma medans.
Sen var jag där uppe tills dom skulle åka till Umeå och sen med
flyg till Bulgarien.

När jag och Leo då kom hem så satt Stina och väntade ute på
bron. Hade sett henne komma medans jag var på väg från mamma.
Skyndade mig att ringa och säga att jag var på väg hem. När vi
kom in la jag Leo nästan direkt. Sen sov han i ca tre timmar. Var
riktigt trött killen min.

Peter kom hem vid fem och då gjorde vi middag. Tog det sen lugnt
och såg på film. När klockan närmade sig sju ungefär kom Ante. Sen
kom Eva och dom två gick efter det upp och hämtade Stefan och hans
tjej Elina. Satte oss då och spelade Sequens. Superkul spel.
 
Leo satt sen och kolla på en stund. Gav han välling efter ett tag och la han.
Spelade sen ett tag till och när jag och Ante hade vunnit fyra gånger i rad så
packade vi ihop spelet och alla gick hem. Men va kul att spela.



 Så nu ska vi se på film jag och Peter. Australia ska vi se. Så ska kila nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0