Torsdag 090507

Blev en sväng ner på Villis idag med. Peter skulle göra några saker.
Jag och Leo var ute i Granberget medans han och Hasse höll på att
jobba med nå grejs.

Så jag åkte som sagt ut till Granberget. Leo sov där till kl var tre.
Då for vi in på samhälle igen och for och handlade inför imorgon.
Handlade smått och gott så man bla kan göra tårta. Ante kom också
dit och hjälpte mig. Han skulle åka hem med oss också.

Då Peter var klar så kom han på affären och hjälpte oss ut med varorna.
For sen och beställde pizza som vi tog med oss hem. När vi då kom
hem så kom mamma och Anna ner och åt pizza dom med :)

När dom gick hem följde jag med och tog med mig en badbalja hem.
Den som Leo har haft har blivit för liten. Och mamma hade en större. 
Så när jag kom hem tappade Peter upp ett bad till lilleman. Och det tyckte
han var riktigt uppskattat :) Och så har ju Eva hunnit hit en sväng nu ikväll. 
Hon lånade duschen och så hade hon med sig två tröjor jag skulle få låna :)
Vad skulle jag göra utan henne :D

Å nu ha vi precis lagt Leo. Så nu ska jag och Peter ta och baka. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0