Torsdag 14 maj

Blir inte mycket skrivande idag.

Dagen såg ut som igår. Ner till Granberget var där till halv
fyra ungeför och sen hem. Jag och Leo var inne mest hela tiden.
Gick bara ut och la ner han i vagnen så han skulle få sova.

Jag har bara känt mig trött och slö idag. Är ju förkyld så. Och det
är Leo med. Han e snuvig och hosta lite. Men har ju bunkrat upp
med medicin så det går ju ändå vägen för oss två. Peter han ha
klarat sig undan.  Men tycker ändå att det är kul att fara ner till
Granberget och vara där med Peter även om han är ute och jobbar
istället för att sitta här hemma och uggla.

Nä nu ska jag skynda mig tillbaka till tv. Ser ju på Eurovision song
contest semifinal 2. Måste ju se vilka tio till som går vidare till finalen
på lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0