Torsdag 28 maj

Peter for ner på samhälle med bussen idag. Jag och
Leo tog det lugnt på morgonen. Var hemma tills han hade
ätit lunch. Gick då upp till mamma med honom.

For sen själv ner på samhälle och gjorde några ärenden.
For bla på Eriks grav och planterade blommor där. Peters
farmor följde också med ut.

Näj jag kom tillbaka in på samhälle for jag först på apoteket
och tog ut medicin till pappa. Sen gick jag över till ica och vänta
på Peter. Behövde inte vänta länge så kom han. Handlade och
sen for vi hem.

Väl hemma packade vi först ur bilen och gick sen upp till pappa
Anna och Ante. Leo låg och sov fortfarande då vi kom upp dit.
Men han vaknade bara efter en stund. Gick då hem igen och gjorde
middag till både Leo och oss själva.

Och nu sitter vi bara och softar. Roar Leo tills han ska gå och lägga
sig. Får se om det blir ett bad innan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0