Fredag 20 november

Peter steg upp runt åtta idag och for och hämta pappa min :) Kom sen hem igen
och då hade Leo vaknat. Tog in han till oss och så myste vi en stund. Sedan gick
Leo och Peter och åt gröt. Jag startade min dator :)

Sen gick jag till dom och vi fikade tillsammans. Peter for sen efter elva ner på samhälle.
Ante kom ner då precis. Gick ner i källaren och rev bort bänken som var i pannrummet.
Leo satt i hallen och kollade när han kom upp och gick ner.

Leo och jag åt lunch vid ett idag. Efter lunchen la jag Leo. Han somnade väl ca kvart i
två. Då Kom Ante ner igen och fortsatte en stund till. Hade gått hem en sväng så pappa
fick sova en stund till. Kom ner för att Anna sov :)

När kl närmade sig halv fem vaknade Leo. Ante kom åter igen ner :) Hjälpte mig bära
upp Leo till mamma. Skulle äta middag. Leo börjar bli tung nu när man ha en växande
mage :) Åt och sen gick vi hem igen. Ante följde med ner igen.

Sen stannade han här med Leo. Jag slängde mig in i bilen med väskan packad och for
och hämtade Eva. Sen for vi ner på Ladies Night på folkan. Var hur mysigt som helst :)

Kom hem lite innan tio bara :) Ska nu sätta mig och mysa framför tv lite. Sen blir det säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0