Fredag 27 november

Blev faktiskt en liten sovmorgon idag med. Peter for runt åtta och jag och
Leo klev upp ca en timme efter det. Gjorde fika och hade sen en lugn morgon.

La Leo så han fick sova vid halv ett. Hade gett lite lunch innan bara. När han
sedan vaknade upp vid tre igen ringde jag ner Ante. Packade in oss alla tre
i bilen och for ner på samhälle. Ante körde så jag fick ge Leo yoggi.

Väl nere gjorde vi först ett stopp på prima prylar. Sedan vidare till glasmästeriet.
Fast han jag skulle ha tag i där hade gått hem för dagen. Så då for vi ner på
taxi till Peter. Hämtade upp honom. For på posten så Ante fick hämta sitt körkort.

Sen vidare till Blommona. Köpte där Leo och Annas julklappar. Sen gick Ante in
efter oss och köpte Leos. Efter det for vi ner på taxi igen. Packade in julklapparna
i taxin och sen tog Peter den därifrån. Han stannade först på domus och köpte blöjor
och kiom sen till jag och Ante på ica där vi handlade resten.

När handlingen var klar for vi på hotellet. Jag hade bokat bord där för den italienska
aftonen. Gick därifrån så mätta att vi höll på spricka. Himmel så goda pizzor dom
gör där.

Väl hemma igen blev det att packa bort alla varor och sen ner med Leo i badet. Måste
vara en ren pojke för i morgon :) Sedan sängen för honom. För när han hade badat
var kl åtta.

Så nu är det bara jag och Peter som ska in i duschen. Men först ska vi varva ner lite :)



Försökte få en fin bild. Men blev istället en riktigt flummig unge på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0