Fredag 6 november

Peter for tidigt idag igen. En Lycksele resa även idag. Jag och Leo steg upp vid åtta.
Gjorde gröt till Leo och när vi satt och fikade så kom min morfar förbi. Hämtade
mjölk som vi haft i frysen åt han. Fick en fralla av han att fika till frukost också :)

När vi båda hade fikat så tog vi det lugnt. La Leo vid elva så han skulle få sova.
Hann till och med sova en stund själv. Efter ett vaknade vi upp ur dvalan. Ringde
ner Ante och bad han köra ut bilen. Gjorde sen makaroner och korv. Jag, Ante
och Leo satt tillsammans och åt :)

Satte oss sen i bilen och for och hämta Eva. Ante följde inte med. När Eva satt i
bilen for vi ner på samhälle. For och handlade. Handlade bla inför farsdag :)

For hem då vi var klara. När jag och Leo kom hem packade vi bort och ställde in
kycklingen i ugnen. Peter kom hem runt kl sex. Åt middag och tog det sen bara
lugnt resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0