Lördag 21 november

Peter for redan halv fem imorse. Telefon ringde och det blev en Lycksele resa.
Jag och Leo steg upp runt nio. Gav Leo gröt och väntade sen på mamma. Hon kom
och hämtade oss kl tio. Jag hade ingen lust att gå upp och hon kom ändå från jobbet :)

Spelade melodikrysset och så fikade jag själv lite. Fick sen snålskjuts hem igen :)
Mamma skulle åka och jobba igen så :) Väl hemma blev det inte mycket gjort.
Har inte haft någon lust att göra något.

La Leo vid tolv. Då orkade han inte vara med längre. Fick i han lite fika innan han
somnade som tur var. Sen vaknade han igen vid tre. Mellan den toden hade jag
bara latat mig :) Peter hade till och med hunnit titta in hemma här.

Sen väntade jag och Leo på att Peter skulle komma hem igen. Jag började med middag
lite inna kl fem. När Peter kom hem så varv den klar. Satte oss och åt alla tre :)

Efter middagen har vi inte gjort nå superspeciellt. Ja Leo har badat om det är speciellt :)
Och för en stund sedan la vi honom. Ikväll är det lite lugnare för Peter då han bara är
andra bil. Så ska passa på att gosa med honom nu. Och så börja ju Robinson ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0