Lördag 31 oktober

Morgonen var så lugn så lugn. Peter var andra bil. Satt framför tv och myste.
Sen kl tio satte jag mig och spela melodikrysset. Lite innan tolv for jag och
Ante ner på samhälle.

Ante var och köpte Halvardssons täckbyxor på Lindblads. Och efter det var klart
for vi och tände ljus på en massa gravar. Bla på Peters brors grav. Efter det for
vi hemåt. Fast gjorde först ett stopp hos mormor och morfar.

När jag kom hem igen satte vi oss ner och fortsatte med att bara lata oss :)
Peter for inte och till jobbet förren kl åtta. Då hade han varit första bil sedan kl fem.
Som sagt en riktigt lugn arbetsdag.

Innan han kom hem fick han en körning till Åsele. Fick även retur. Han hade
kommit hem halv två sa han.

Under den tiden innan han kom hem gjorde jag inte mycket. Satt vid dator och
så kollade jag på körslaget. Leo hade vi lagt innan Peter for. Och han hade somnat
bara en stund efter det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0