Lördag 7 november

Steg upp och klädde oss. Gick sedan upp till mamma. Kl var runt nio. Väntade
sen på att melodikrysset skulle börja. Mamma gav Leo gröt innan det började :)

Efter krysset gick Peter och Ante ut och skjutsade runt Leo och Anna i pulka.
När dom sen kom in gjorde vi iordning för lunch åt barnen. Peter for ner till
morfar. När barnen sen var lagda fick jag dammsugarmani. Jag dammsög först
hallen och det och sedan fortsatte jag nere i källaren :)

När jag hade dammsuge så for jag och Ante bort med sopor och insamling.
När vi kom hem igen fikade vi :) Leo vaknade fösrt efter kl tre. Då fick Peter ta
hand om honom en stund :)

Blev ingen lång stund visserligen för han och pappa och Ante gick sen ut.
Stefan och Elina fortsatte ta hand om Leo och Anna. Busade och hade kul. Blev
sen middag där uppe också.

Efter den for jag och Peter hem. Hade Leo vaken en litehn stund till och la han sen
kl åtta. Och nu håller jag på se på körslaget och så ska jag ta och göra sockerkaka
samtidigt :) Blir bra detta :)



Måste visa alla tänder. Den nya syns lite också på nedre raden :)



Lys då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0