Måndag 16 november

Vaknade efter åtta imorse. Fikade sedan och sen har jag och Leo haft det
bara lugnt och skönt. Sen innan han somnade fick jag nå tokryck. Gick ner
som snabbast i källaren och hämtade upp tvätt. La Leo och gick sen ner igen
och hängde upp ny tvätt och startade ny maskin.

Gick sen upp och vikte bort tvätten jag tagit upp, dammsugade och efter det
gjorde jag lunch till mig själv. Kände mig hemskt nyttig då allt var gjort :)

Leo sov sen ända till halv fem. Vilken tur det var att han hade ätit lunch innan
han somnade kl ett. Så när han hade vaknat väntade vi på att Peter skulle ringa
och säga han var på väg hem så jag kunde börja med maten.

For sen halv sju på syjunta. Peter och Leo skjutsade ner pappa på samhälle.
När jag kom hem blev det inte mycket gjort. Gick och la oss efter en stund i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0