Måndag 2 november

Steg idag upp runt halv nio. Leo hade tagit sovmorgon :) Så vi gjorde då fika
och sen gjorde vi inge speciellt.

Ante ringde runt tolv och frågade om vi hade någon spaghetti och köttfärssås
kvar. Jo sa jag så då kom han ner. När han kom ner frågade jag om det inte
var idag som han skulle ner till af. Ja det ska jag. Kl två sa Ante då. Men hur ska
du ta dig ner funderade jag då. Du ska skjutsa mig sa han.

Det var mer än jag visste men efter han ätit satte vi oss i bilen och for ner.
Och medans han var på af passade jag på att tvätta bilen utvändigt och invändigt.
Och innan vi for hem handlade jag lite också.

Så var ändå bra att vara ner en sväng :) Hemma sen igen så hann man inte mer
än klä av sig närapå så kom Peter hem han med. Väntade en stund med att göra
middag till kl fem. Gjorde det enkelt för oss. Blev makaroner och korv.

Efter middag for vi upp till mamma. Peter skulle skjutsa ner pappa och jag och
mamma skulle på syjunta.

Kom hem lite innan nio igen. Har haft en trevlig kväll som alltid :)

Lite bilder på Leo från imorse. 



Ska vi ta kort mamma..



Okej, då gör vi det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0