Måndag 23 november

Steg upp runt nio. Sovmorgon idag igen :) Jag gav Leo gröt och fikade lite
senare själv. Men hade ändå en som hjälpte till :) Tog det lugnt ett tag och
började sedan att plocka fram julgardiner bla.

Peter kom hem efter tolv. Då åt vi lunch och gjorde Leo redo för en sovstund.
Sedan började vi med att ordna lite inne. Sen gick han ut och började med pellets.
Jag fortsatte inne med att stryka allt som skulle upp.

Ante kom ner efter en stund och hjälpte Peter. Så idag fick dom in tre pallar med
pellets. Jag for på syjuntan vanlig tid och medans jag och mamma var där gick Peter
upp till Ante och skulle försöka sova ner Leo. Ante skulle sova ner Anna.

När jag kom hem igen hade inte Peter kommit hem. Kom hem runt nio. Hade inte
varit det lättaste att få Leo och somna där uppe. Gjorde bort lite mer här hemma
och sen blev det sängen. Ante sov här nere. Vi ska kliva upp tidigt och åka till
Umeå i morgon tisdag. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men, kolla snyggingen:) Akta er brudar för nu kommer han!!!

2009-11-25 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0