Måndag 30 november

Peter steg upp med Leo idag. Tack för det min älskling :) Fick sova en stund till.
Han klev upp halv nio och sen kom båda och väckte upp mig runt nio. Satte oss
då och fikade alla tre.

Sen for Peter och jobba vid tio ca. Jag och Leo hade en lugn morgon. Han blev sen
så trött så trött att han höll på somna i min famn vid halv tolv. Gick och la honom.
Gjorde sen bort lite hemma här och gick sen och läste. Hann somna en stund med.

Leo vaknade igen halv tre ca. Ante hade hunnit komma då också. Satte oss ner och
åt ett rejält mellanmål. Ante och jag fikade såklart också :)

Sen kom Peter hem som snällast med lite varor till mig. Gjorde middag och gav Leo
den kl fem. Åt sen lite själv. Sen kom Eva halv sex. Skulle vara barnvakt åt Leo.

Var lite komiskt innan jag gick till syjuntan också. Leo ignoredare Eva helt. Och hade
tydligen fortsatt med det tills dom skulle borsta tänderna. Gounge där. Annars brukar
han vara upp i en hela tiden. Men ikväll ville han inte vara med Eva. Han hade nog en
vara för sig själv kväll.

Jag kom hem igen innan nio. Då hade Peter kommit hem också. Men Eva var kvar utifall
att Peter behövde åka ner på samhälle igen. Han var andra bil ikväll. Så då fick hon åka
hem då :) Så supergullig hon är då hon vill vara barnvakt.

Nä nu ska man väl gå och lägga sig så man orka med morgondagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0