Måndag 9 november

Hade sovmorgon idag. Leo var tydligen trött och behövde en sovmorgon.
Fast det behövde vi med :) Steg upp och gjorde fika. Ante kom ner han med
och fikade här. Hade baguetter och han ville också ha :)

Peter fick en Lycksele resa till halv tolv så vi packade in oss i bilarna samtidigt.
Jag stannade hos mormor och morfar och Peter for vidare mot Lycksele. Hos
mormor och morfar fick jag och Leo tårta sedan igår :) Vi hann inte dit då vi
gjorde iordning allt för kvällen.

Vi for sen hem så vi var hemma vid ett. La Leo. Han sov inte bra. Sov ganska
oroligt. Beror nog på alla tänder som är på g.

Han vaknade vid tre igen. Tog det sen lugnt. Åt middag tillsammans han och jag
vid fem. Sen kom Eva. Har bett henne vara barnvakt till Leo :) Jag for då på syjunta
närmare halv sju. Lurade Leo lite så han inte såg att jag for. Eva satt och gav honom
saft och negerbollar :)

När jag kom hem igen hade allt gått jättebra. Han hade somnat innan åtta. Så när
Eva for hem satte jag mig och vänta på Peter. Fick vänta ett tag. Han kom hem vid
tolv. Hann sova i 2 timmar och sen ner igen. Han var första bil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0