Onsdag 11 november

Steg upp runt åtta idag. Fikade och gjorde oss iordning för att åka ner på
samhälle. Peter stannade hemma och jag och Leo for. Tog med mig Leo för
man vet ju aldrig när Peter behöver åka och jobba.

Svängde upp i Laxbäcken innan och hämtade Eva. Hon och Leo raggade runt
medans jag gick in till barnmorskan kl tio. Kollade där blodtryck och bebis hjärt
ljud. Allt såg bara fint ut. Och så fick jag vaccinationssprutan mot baconsjukan.

For sen hem. Under dagen mådde jag bara bra. Men sen på kvällen blev jag
väldigt illamående och fick diarre. Fy så hemskt. Men illamåendet var värst
för jag spydde.

Hade varit upp till mamma och det var då allt började. Så Ante följde med mig
hem och tog på Leo pyjamas. Jag la honom lite senare. Gick sen och la mig själv
kl nio. Peter kom hem tio så då gick man en sväng på dass.

Klev upp på natten och spydde upp fika som jag trodde jag skulle få ha kvar.
Så somnade väl runt ett inatt. Helt utmattad.

Aldrig mer vaccinationsspruta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0