Onsdag 18 november

Steg upp runt nio i morse. Leo hade tagit sovmorgon :D Så vi fikade och
hade en lugn morgon. Peter for sen ner på samhälle och jobba runt halv tolv.
Jag och Leo åt lunch och for sen ner och hämta Eva runt ett.

Vi for sen bla på uppackningen på folkan. Jag fyndade tre par byxor. Var även
in på ica och handlade lite nödvändigheter. For sen hemåt runt tre. Jag gick in
till morfar och var sen där ett tag. När kl närmade sig fem for vi hem. Då hade
mormor hunnit komma hem så hon fick träffa Leo och Peter var på väg hem.

Resten av kvällen blev bara en lugn kväll. Åt först middag och sedan blev det bad
för Leo. Efter badet höll vi Leo vaken ett litet tag till och la sedan han. Blev tidig
kväll för honom.

Sen blev det tv kväll för jag och Peter :)

Har inte lagt upp bilder på Leo på ett tag så här kommer färska bilder :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0