Onsdag 25 november

Fick sovmorgon idag igen. Känner oss bortskämda :) Fikade då vi stigit upp.
Eller jag fikade lite senare och då hade jag en kille som åt med glädje en gång till :)
Peter for ner på samhälle vid elva.

Sen la jag Leo runt tolv. Han sov sen till halv tre. Medans gjorde jag inte ett dyft.
Vilade upp mig. Hemskt ansträngande ;)

Peter kom sen hem efter fyra. Ante hade då bjudit upp oss på middag. Fast det var
mamma som lagade :) Blev pölsa och potatis. Gott gott.

Hemma igen så ställde jag mig och strök lite med och Peter och Leo duschade.
Eller det var Leo som duschade. Sen la vi honom. Runt åtta. Sen hade vi lite tv
kväll och efter den duschade vi. Sen blev det sängen för oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0