Söndag 1 november

Steg upp efter åtta denna dag. Peter var första bil men åkte inte ner förren halv
elva. Jag och Leo softade en stund och sen ringde jag och fråga om Ante kunde
komme ner en stund.

Han skulle vara med Leo medans jag dammsuga. Leo är så rädd för dammsugaren.
Gick jätte bra. Dom satt och kolla på tv medans jag dammsuga. Passade på att städa
toaletten en snabbis också.

Ante gick hem då jag var klar. Såg bara klart på filmen som han och Leo såg. Sen
var Leo vaken ett tag till. La han runt halv två tror jag. Peter kom hem en stund och
vi åt lunch. Sen for han ner igen. Skulle fixa med något på taxi.

När han sen kom hem igen gjorde vi middag. Runt fem. Blev spaghetti och köttfärssås.
Efter vi hade ätit kom Ante ner och ville också ha :) Mamma och pappa skulle tydligen
äta något som inte föll honom i smaken :) Tur vi finns då :)

Resten av kvällen var bara lugn :)



Roligt att vara med morbror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0