Söndag 22 november

Dagen började med sovmorgon här hemma :) Leo sov till nio. Skönt skönt.
Steg upp och så gav Peter Leo gröt. Sen fikade vi två tillsammans. Tog det sen
lugnt tills Leo skulle sova. Gav han lite lunch och la sedan honom. Somnade en
stund efter tolv.

Då gick Peter ner i källaren. Ante hade också kommit ner för att hjälpa Peter.
Peter skulle bygga och hålla på så vi får i pellets. Jag tog upp kläder. Efter en
stund kom pappa ner. Då for dom istället ut och leta gran.

Jag satte mig ner och åt lite lunch i min ensamhet. Sen kom Peter hem runt två
och klädde sig finare och for ner och jobba. Jag hann vila en liten stund och sen
kom Karin och Anders förbi som snällast. När dom kom gick jag in och kolla Leo.
Han hade precis vaknat. Då fick dom se på han också ;)

När dom åkt satte sig jag och Leo och inväntade Nicke och Eva. Dom hjälpte mig
fixa julklapparna för iår ;) Gick jätte bra.

Sen efter dom åkt har det inte hänt mycket här hemma. La Leo lite innan åtta.
Gav han alvedon innan. Hade feber nu igen. Dessa tänder. Nu är det den tredje nya
på bara några veckor.

Så nu ska jag sätta mig och njuta vid tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0