Tisdag 10 november

Steg upp idag runt åtta. Peter hade åkt redan innan kl sex. Fy så tidigt.
Jag och Leo gjorde fika. Fikade och sedan hade vi bara en lugn hemmadag.

La Leo vid ett. Åt sedan lite lunch. La mig sen själv. Leo sov länge idag. Ända
till halv fem. Jag vaknade runt då och gick in och kolla honom. Då hade han
precis vaknat. För han låg och gnugga ögonen.

Och det första vi fick göra då var att byta bajsblöja. Sedan tog vi det lugnt en
stund. Gick upp till mamma och åt middag där. Peter är andra bil ikväll men
det var fullt upp så han hann inte hem och äta middag.

När jag var där uppe så kollade vi hur många dagar jag och Peter har kvar.
Ska skicka in ny ansökan om fler pappadagar för Peter.

Gick hem efter sju. Snabbduschade Leo halv åtta och la han sedan. Så nu ska
jag ta det lite lugnt och sen gå och duscha jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0