Tisdag 3 november

Peter steg upp och for redan kl sex idag. Skulle vara i Hoting på service på morgonen.
Fy så tidigt. Jag och Leo sov vidare till runt åtta ca. Tog det sen solo hela dagen.

Eller ja till kl tre ca. Följde då med mammis ner på samhälle. Lämnade bara Anna hos
mormor och morfar först. Sen for vi ner och köpte en blomma till Ursula. Hon fyller år
idag :) Sen for vi och mamma lämnade mig på apoteket. Jag gick sen till domus.

När vi var klara på domus for vi hem. Stannade bara och hämtade Anna först. Fick även
med oss nykokad palt hem :) Middagen var räddad. Jag och Ante gick över med blomman
till Ursula innan vi åt middag.

Efter middag for jag, Peter och Leo hem. La oss och hade paltkoma :) Eller jag och Peter
hade det. Leo var det full fart på ändå.

Sen under kvällen hände det inte så mycket mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0