Torsdag 12 november

Vaknade och kollade på kl. Halv nio. Hade inte hört Leo något alls på morgonen.
Steg upp och kolla om han var vaken. Nepp, han sov fortfarande. Jag blev helt
paff. Men började ändå göra iordning för fika och starta upp huset :)

Mådde lite bättre nu på morgonen. Men kommer aldrgi mera ta en vaccinations
spruta. Fy fy. Var ju osäker på om jag skulle våga äta. Så gjorde inte det. Har
bara druckit vatten och cola.

Gick sen och tog upp Leo och gav honom fika. När det var gjort så har vi bara
tagit det lugnt på morgonen. Jag hade ingen större lust att göra något avancerat.

Peter kom sen hem efter två ungefär. Då hade jag och Leo hunnit vila i två timmar.
Eller jag vila och Leo sovit. Gjorde middag till kl fyra. Blev icapizza. Tog det sen
lugnt och när vi tagit det lugnt en stund blev det bad för Leo.

La sen honom. Började då smått att packa inför morgondagen då vi ska fara till
stugan.

Och för en stund sedan for Peter ner på samhälle. Mattias ringde och sa att Peter
behövde fara till Skellefteå. Suck.. Han är väl hemma sent sent inatt.

Ska ta och packa lite mer sen duscha. Efter det blir det nog sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0