Torsdag 19 november

Idag har jag namnsdag :) Elisabeth är det :) Grattis till mig själv och även
moster och faster :)

Sen till idag då. Steg upp mellan åtta och nio. Tog upp Leo och gav honom gröt.
Sen ville han inte sova igen förren vid två. Då passade jag också på att ta en tupplur.
Fast innan tupplur blev det lite lunch och dammsugning.

Peter kom hem runt fyra halv fem. Vi gjorde då middag och åt. Efter middagen
gjorde jag en kladdkaka. Lite innan kl sex kom Marianne hit. Ställde upp sina saker
och gjorde iordning. Sedan kom Eva. Efter henne kom Ursula och Birgitta och sist
kom mamma.

Sedan hade vi en trevlig ljusparty stund. Till och med jag fyndade lite saker :)
När alla sen åkt städade vi bort och la Leo. Tog det sen lugnt resten av kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0