Torsdag 26 november

Började dagen med liten sovmorgon och sen frukost. Leo gröt och jag flingor
med fil. Jag hade såklart hjälp med att äta upp min frukost :)

Sedan under dagen hade vi det bara lugnt. Leo la jag vid ett tiden. Sen sov han
till fyra ungefär. Passade själv på att sova en stund. Skönt :)

Peter kom hem efter fem. Då hade jag gjort middag. Makaroner och korv.
Efter middagen tog vi det lugnt en stund. La Leo efter åtta och gick sen ner i
källaren både jag och Peter. Hjälptes åt att göra bort tvätt.

När vi sen kom upp igen skulle jag smyga in med lakanen på Leos rum. Men
det behövdes inte. För han satt upp i sängen och hade som det syntes hur kul
som helst. La ner honom igen och sen somnade han efter en stund. Vi kom
upp från källaren runt nio.

Sen lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0