Torsdag 5 november

Peter steg upp och for tidigt idag med. Skulle till Lycksele på sjukresa med taxi.
Jag och Leo steg upp efter åtta. Fikade och tog det sen himla lugnt. La Leo kl ett
först. Somnade inte direkt. Kollade inte vad kl var riktigt då han somnade.

Medans han sov tog jag det bara superlugnt. Gick in och kollade honom vid fyra.
Då fick jag en väldigt nyvaken blick på mig. Tog upp honom och sen satte vi oss i
soffan och vaknade till en aning.

Peter kom hem bara en liten stund efter jag hade hämtat Leo. Innan han kom hem
hade han hämtat Anna och kört upp henne till Ante. Till middag gjorde vi idag uppstekt
pannkaka.

Leo var inte så intresserad av mat. Så när vi hade ätit fick han bada. Det var mycket
roligare. Jag gick upp en sväng till mamma och när jag kom hem hade jag med mig lite
pizza hem. Ica pizza. Då åt Leo med stor glädje. Sen blev det sängen.

Så nu ska jag vänta på att Peter kommer in igen så ska vi ha lite filmkväll med cola
och negerbollar :) Dom heter så faktiskt..



Nya pyjamasen som han fick av min mormor :) Cooling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0