Fredag 16 oktober

Vaknade och steg upp halv nio ca jag och Leo. Peter hade åkt vid sju. Skulle till
Lycksele. Vi två vi fikade och hade bara en lugn förmiddag. Leo sov en sväng också
mellan halv tolv och ett. Åt lite lunch och fortsatte ta det lugnt.

Gick och hälsade på Marianne vid tretiden. Fick fika och satt bara och pratade. När Peter
kom hem vid fem hämtade han jag och Leo :) Väl hemma gjorde vi middag. Efter den
satte vi oss i bilen och for ner på samhälle. Hämtade bilen vi krockade med och så
handlade jag lite mjölk.

Hemma igen badade Leo och sen blev det sängen för honom. Jag gick ner och startade
tvätt, Peter ställde bort i köket. Sen duschade vi och när allt var bortgjort hade vi filmkväll.
Med mycket gott och blandat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0