Fredag 2 oktober

Blev inget skrivet igår på fredagen så drar den nu :)

Börjar med att gratta Ulla-Britt som fyllde år :) Grattis grattis :) Hade inga bra bilder
men den här är riktigt söt med farmor och barnbarn :) Leo var inte gammal där.



Vidare under fredagen. Vi alla for ner på samhälle närmare elva. For och hjälpte pappa
Hasse, Tobbe och Jonte att packa in Stinas och Patriks saker i bussen som Hasse ska
köra ner med nästa vecka. När det var klart blev det lunch på hotellet :)

Efter hotellet var jag med Eva och Eja en stund och Peter och Leo for och köpte pellets.
Vi for hem innan tre tror jag det var. Peter lämnade av oss hemma och sedan for han till
morfar. Skulle fortsätta med huset ett tag.

Jag trodde då att Leo ville sova en stund till men inte det inte. Så han fick komma och
vara med mig. Efter en stund fick vi besök. Då kom Katarina hit :) Peter kom hem efter
halv sex. Visste inte då vad vi skulle göra för middag så ringde och beställde pizza.
Bjöd Katarina också :)

När hon hade gått hem efter sju duschade Peter och Leo. Jag torkade Leo medans Peter
duschade klart. Sedan gick jag in i duschen. När jag var klar och Leo lagd blev det filmkväll :)

Fredagen var det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0