Fredag 9 oktober

Blev väckt imorse av Ante som ringde tjugo över sju. Vi låg en liten stund till men klev
sedan upp. Peter for och jobba halv nio. Ante följde med ner och jag och Leo satte oss
och fika. Sedan en lugn morgon.

Efter tolv gick jag upp med Leo till mamma och lämnade honom där. For sedan ner på
samhälle. Åt lunch på hotellet med Eva och Ante. Eva for sen hem och jag och Ante vi
for på second hand och prima prylar.

Halv tre for vi på optikern. Hade tid där tre men fick komma in tidigare. Var klar där kl tre :)
Gick in på statoil och for sen ner och träffa Peter. Sen hemåt :)

Dä vi kom hem var jag uppe hos mamma en stund. For sedan hem och gjorde middag.
Blev kyckling i sötsursås. Blev supegott. Ante åt här nere och Peter kom också hem och
åt. Sedan for han ner och jobba igen. Är jourbil i helgen.

Jag la Leo efter halv åtta och sen skulle jag slå på tv. Funka inte. Var en kabel bak i som
hade lossnat. Pappa fick komma ner och fixa men det var Ante som gjorde det :)

Så nu tänker jag duscha och sen blir det tv och glass :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0