Lördag 10 oktober

Vaknade halv nio i morse. Peters telefon ringde. Leo var halvvaken. Klädde oss och så
fick vi skjuts upp till mamma. Peter for och jobba.

Har sedan varit uppe hos mamma större delen av dagen. Det var medans Leo sov ute i
vagn där uppe som jag gick hem och la mig och sov en stund jag med. Skönt som tusan
var det :)

Gick upp igen halv fem. Blev middag där uppe också. Ungsstekt falukorv. Gott gott :)
Peter hade åkt till Umeå vid två så var därför jag har varit uppe hos mamma. For hem
vid sju. Tog snålskjuts av Eva och Greger ner. Dom kom upp till mamma och vi satt och
surra en stund.

Väl hemma roade Leo sig själv till lite efter åtta. Då bytte vi till pyjamas och borstade
tänder. Sedan i säng. Han somnade direkt :) Jag satte mig här som vanligt och var på
facebook.

Peter kom precis hem så ska vara social med honom nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0