Lördag 17 oktober

Steg upp runt halv nio. Känns hur bra som helst då man har en kille som gilla sovmorgon.
Vi fikade och sen kl tio satte jag mig och spela melodikrysset. När det var klart klädde vi
oss och for ner till mormor och morfar.

När vi kom dit var jag och Leo ute en stund med pappa pch Peter. Gick in runt ett. Gjorde
då lunch till Leo och sen stannade vi inne. Efter ett tag kom "gubbarna" in och drack
kaffe. Leo fikade han med. Vet inte hur många kakor han åt.

När dom gick ut fick han superenergi. Klättrade upp för trappen och for fram och tillbaka
till mormor för att äta banan. Åt upp en hel banan själv. Började undra om det fanns något
stopp i ungen.

Men när vi for hem så hade han somnat i bilen. Satte in han i bilen vid fyra och vi åkte
hem halv fem. Han vaknade då vi var klar med middagen hemma. Åt middag och hade
sen fullt ös igen till halv åtta då jag la honom.

Jag och Peter satte oss sen och hade filmkväll.



Så här trött var han innan jag satte han i bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0