Måndag 12 oktober

Peter for redan kl fyra i morse. For aldrig ner något halv tolv. Det fixade tydligen Matthias.
Varför Peter for så tidigt var för att det var krångel med flyget. Han skjutsade folk till L-sele
som fick flyga därifrån istället.

Nog om det. Jag sov snällt vidare till kl åtta. Då bestämde Leo att vi skulle kliva upp. Så vi
fikade och hade bara en lugn morgon.

Gav han sedan lunch vid tolv. Och sedan direkt i sängen. Han var så trött att han höll på
somna i maten. Men ville ha i han lite mat innan han somnade och det lyckades. Sedan
sov han till halv tre ca.

Då kom Peter hem. Vi la oss och myste i sängen våran en stund. Sedan marinerade
Peter kött och gick sen ut en stund. Jag och Leo roade oss inne. Jag vek tvätt och han
lekte.

Åt sedan vid fem. Potatisgratäng och grillat :) Vi blev så sugna på det. Skit i om det inte
är sommar än. För gott är det :D

Smälte sedan ner maten innan jag for på syjuntan. När jag kom hem igen glodde vi lite
på tv och sedan la vi oss tio. Tidig kväll.



Fikar för fullt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0