Måndag 26 oktober

Vaknade och steg upp lite efter sju bara. Leo ville inte vi skulle sova längre.
Passade bra för då hann Peter fika och va med Leo innan han for. Skulle till
Skellefteå idag.

Jag och Leo satte oss sen ner och fikade i lugn och ro. La han sen vid nio. Blev
så bråkigt. Sov en timme. Klädde oss. Ante kom ner och körde ut bilen. For upp
till mamma och lämnade Leo där.

Sen for jag och Ante ner och handlade. Jag skulle handla ganska så mycket så
därför fick Ante följa med. Innan vi for hem var vi med Eva en stund. Åt lunch bla
med henne.

När vi kom hem packade vi bort alla varor och gick sen upp till mamma. Leo låg
ute och sov. Vi stannade där uppe efter han hade vaknat. Åt middag där. Gick hem
som snällast vid fem. Skulle hämta sysakerna och bild på Leo.

Kom upp igen och då badade jag Leo. Ante gick sedan ner med honom efter kl sex.
Peter kom hem lite efter sju så då kom Ante upp igen.

När jag kom hem så ser jag att Peter har badat Leo igen. Vi skrattade båda åt det.
Då var han extra ren :)

Hände sen inge mer. Gick och la oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0