Måndag 5 oktober

Peter for vi kl sex. Jag somnade om och så vaknade jag och Leo halv nio. Snällt barn
som alltid :) Vi fikade och hade en lugn morgon. La han sedan så han skulle få sova en
stund. Men inte det inte. Han lyckades klättra så han föll ur spjälsängen.

Blev lite ledsen men hittade inget fel på honom. Var glad igen efter en stund. Gav han
lunch och efter den packade vi in oss i bilen och for ner till Eva. Trodde han skulle somna
i bilen men inte det inte.

Hos Eva blev det fikat nybakade kakor. Leo han raggade runt på golvet med stekpannor
och slevar bla. Var där till tre. Då kom mamma. Hon hade fått skjuts från samhälle. Sa
hon kunde hoppa av hos Eva så behövde inte den som skjutsa köra hela vägen hem.

Väl hemma då la jag Leo och han somnade äntligen. Han fick sova till fem så han inte
skulle sova så länge. Då gick vi upp till mamma och åt midda där. Sen följde Ante med
mig hem. Han skulle vara här medans vi for på syjunta.

När jag kom hem var han kvar. Trodde att Peter hade kommit hem men han kom hem
bara en stund efter mig. Duktiga Ante hade satt ner Leos säng på lägsta läget och lagt
honom. Finns tre lägen på spjälsängen bara för att berätta det. Så nu är den längst ner.

Gjorde inte mycket mer på kvällen utan gick och la oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0