Onsdag 14 oktober

Peter kom hem fyra i morse. La sig och sov och klev sen upp igen sju. Duscha och for
till Lycksele med taxi. Kan inte fatta hur han orka. Jag klev upp åtta med Leo. Vi gjorde
fika och fikade tillsammans.

Sen la jag Leo så han sov en stund till elva. Väckte upp honom och for upp till mamma.
Lämnade honom där. For sedan ner på samhälle till Skogsbacken. Jobbade där i köket
med Mona Kanon. Slutade halv fyra.

For hem till mamma och väntade på Peter. Vi åt sen middag där. Middag som jag hade
fixa. Var sedan kvar där uppe ett tag till. For hem efter sju. Peter fixa Leo och jag fixa
bort lite handling och posten bla.

Leo sover nu och jag och Peter tänker se lite på tv. Sedan sova så man orka fara till
Lycksele i morgon. Äntligen dags för ultraljud :D

Anna har varit fotograf idag. Lägger in tre bilder. Leo först, Sen är det Jacks näsa och
sist är det Ante och Leo. Titta och njut :D






Kommentarer
Postat av: Mamma

Väldigt duktig fotograf. Ståtlig nos, varför ska man jämt se helheten?

2009-10-14 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0