Söndag 11 oktober

Vaknade halv nio i morse. Känner mig stolt att jag fått en son som kan sova länge :D
Vi steg upp. Peter gav Leo fika. Sen tog det ett tag innan vi själva fikade.

Har haft en riktig latdag. Fast Peter hann ut en sväng när Leo hade somnat halv tolv.
Kom sen in och vi åt lunch och kolla på film. Sen gick han inte ut nå mer :p Bara lata
oss. Hehehe...

Leo vaknade vid tolv. Han fick åta då så böev en paus i filmtittandet. När Leo var klar
fortsatte vi se film :) Jag gick sen och la mig en liten stund. Fick sån huvudvärk. Kändes
som att någon spelade trumma där inne.

Efter vila, jag fick sällskap på slutet :), så for vi upp till mamma. Där bjöds det på tjäla-
knöl och potatisgratäng. Ante hade varit ner innan och hämtat gratängen. Var sådan här
färdig. Bara att hälla i form och värma typ :) Allt var hur gott som helst :)

Peter for sen ner och jobba. Första bil ikväll. Jag var kvar där uppe. Mamma var snäll
och badade Leo också. Det blev en katastrof. Leo gilla nog inte badkaret där riktigt.
Blev snabbad och sedan torka jag honom.

Vi gick hem efter sju. Bytte till pyjamas på Leo och la honom. Ante hade följt med ner så
när jag lagt Leo kollade Ante in honom från vardagsrummet på tvn. Peter har tagit hem
nå system som kan kan göra så med. Kom inte på just nu vad det heter.

Nepp. Nu ska jag ta och vänta tills Peter kom hem. Då ska han sova en stund och sedan
fara ner till halv tolv inatt igen. Flyget är tydligen väldigt försenat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0