Söndag 18 oktober

Blev sovmorgon idag med. När vi hade tagit oss upp gjorde vi fika och fikade. Sen
en lugn morgon. For upp till pappa vid elva. Peter skulle hjälpa till att fälla träd. Vid
halv ett tror jag det var gjorde jag och mamma lunch. Ropade in alla och så åt vi
tillsammans.

När vi hade ätit la jag Leo ute i vagnen. Halv två var kl då. Då han var lagd for jag
och Peter ner till mormor och morfar. Peter skulle hjälpa morfar klart. Var klar där
halv fyra. Åkte tillbaka då. Leo sov fortfarande. Och Anna med.

Anna vaknade halv fem och Leo vaknade fem. Jag var inne med dom och började med
att göra iordning för middagen. "Gubbarna" var ute och höll på rensa bort efter träden
dom fällde tidigare idag.

Middag var klar halv sju. Blev lite sent men Mamma kom hem kl sex ungefär och dom
gjorde klart ute innan dom kom in. Åt och sen for Peter hem med Leo. Jag stannade
och gick sen hem. Tog nämligen hem vagnen som vi hade där.

När jag kom hem satt Leo och bada. Han blev lagd lite efter åtta. Så nu ska jag försöka
dra mig härifrån och vika tvätt och sedan duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0