Söndag 4 oktober

Började dagen med att kliva upp kl åtta. Våran prins hade bestämt sig för att vakna då.
Vi fikade och hade bara en lugn morgon. Sedan klädde jag mig tjugo i elva och gick över
och hämtade Ursula. Skulle gå upp på småkyrkan och se på invigningen av klockan som
har blivit monterad i sommar. Och efter den var det dop och gudstjänst.

Efter allt detta var det kaffe med kaka. Såklart fikar man. Å just det, mamma och Anna
var också där :) Jag gick därifrån innan ett. Kom på måste ju hem. Ska åka till Åsele
idag. När jag kom hem var bilen startad och Peter höll på klä på Leo ytterkläderna.
Snacka om precis :)

När vi kom till Åsele började vi med tårta där :) Sedan middag kl fem. Tacos :D Supergott.
For hemåt igen innan sju. Leo började på att vara så trött. När vi kom hem blev det bara
klädbyte för honom och sedan sängen.

Jag satte mig vid dumburken och Peter och Ante slängde in pelletsen. Sedan då dom var
klar gick Ante hem och Peter kom in.

Så nu ska vi ta och duscha och sedan gå och lägga oss :)



Måste kolla in vad pappa håller på med ute :)



En mätt och belåten busunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0