Tisdag 13 oktober

Blev sovmorrgon idag igen. Även om det bara var till halv åtta åtta ca. Skönt :) Vi tog
det lugnt och fikade tillsammans. Peter for sen ner på samhälle runt nio.

Jag och Leo har bara haft en lugn dag idag. Kl halv ett gav jag honom lunch och sedan
var det sängen direkt för han. Jag satte mig sedan ner och åt i lugn och ro. Gick sedan
och la mig ner och läste. Hann till och med blunda en stund.

Leo vaknade igen vid fyra. Ställde oss då och gjorde middag så den skulle vara klar till
Peter kom hem. Han åt bara och sen for han igen. Skulle köra nå asfalt grej till
Härnösand. Jag och Leo tog det sedan lugnt igen. Vilade ner maten.

Runt sju blev det bad för lilla herren. Sedan sängen. Jag duschade en stund efter jag lagt
Leo. Ante hade hunnit komma ner innan jag hann in i duschen. Vi fixade fossingarna våra
då jag var klar med dusch.

Nu ska jag skynda mig att göra det mysigt för mig själv med lite gotta. The mentalist
börjar om en stund :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0